لوگو دلوان

ایده هایی برای طراحی سایت شرکتی

ایده طراحی سایت شرکتی
زمان مطالعه: 6 دقیقه

سایت ها بستر بزرگی برای بازار یابی و جذب مشتری هستند. امروزه با توجه به پیشرفت بازار دیجیتالی سایت برند و یا شرکت شما مانند یک ویترین مغازه عمل میکند. به همین دلیل امروزه طراحی سایت یکی از مهم ترین، بخش های شروع هر کسب و کاری است. چرا که امروزه بسیاری از مردم نیاز های خود را از بستر اینترنت برطرف می‌کنند. واگر کسب و کار شما در این بستر وجود نداشته باشد، خود به خود شما چندین پله از رقبای خود پایین تر خواهید بود. امروزه وب‌سایت شرکتی علاوه بر اینکه بستری برای معرفی برند و شخصیت کار شما است، ابزاری قدرتمند برای بازاریابی و فروش بیشتر است.

طراحی سایت شرکتی چیست؟

سایت شرکتی یا به اصطلاح سایت سازمانی، یک سایت اینترنتی است که یک شرکت، یک موسسه یا یک سازمان را به همه مخاطبان خود و به مشتریان یا کاربرانش ارائه می‌دهد.

طراحی وبسایت شرکتی باید تمامی اهداف کارفارما همخوانی داشته باشد،حتی از نظر گرافیکید هم به طراحی سایت بسیار دقت می‌شود.پرداختن به جزئیات طراحی و رنگ سایت می‌توانند توجه مشتری را بسیار به خود جذب کند. همچنین تکنیک رنگ و سایز فونت برای جذت مشتری و نگه داشتن او در صفحه سایت شما بسیار مهم است.

 

سیستم طراحی سایت های شرکتی چیست؟

شرکت ها بر اساس نیازمندی های مخلتف خود نیاز دارند، سایتی را طراحی کنند که به مشتریان بهترین عملکرد را ارائه دهد.

ما چند نمونه از بهترین ها را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

برای طراحی سایت با وردپرس، قالب های اماده ای وجود دارد که می‌توانید از انها برای طراحی سایت های شرکتی استفاده کنید.

همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید طرح ها و قالب های رایگان و غیر رایگانی در وردپرس وجود دارد که می‌توانید از انها برای طراحی سایت شرکتی  خود ایده گرفته و یا همان ها را استفاده کنید.

لایت اسپید چیست؟ (Light Speed)
مطالعه بیشتر

Free:

در بخش free میتوانید انواع قالب ها را بر اساس خواسته خود سرچ کرده و با توجه به رنگ و ساختار قالب ها آنهارا انتخاب نمایید. اما در نظر داشته باشید، قالب های رایگان به شما دسترسی کمتری برای تغییرات می‌دهند، که طراحان سایت آنهارا به شما پیشنهاد نمی‌کنند.

Premium:

در بخش پریمیوم شما می‌توانید از بین قالب ها مورد های مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این بخش کمی دست شما برای تغییرات قالب ها باز تر است، ام باز هم در نظر داشته باشید اگر می‌خواهید، سایت شما قالبی تمام و کمال از ایده و سلیقه شخصثی شما داشته باشد، باید با یک طراح سایت مشورت داشته باشید.

قالب woodmart  قالب های پیشنهادی ما هستند.

چند نمونه داخلی و خارجی از سایت های شرکتی را باهم بررسی کنیم.

وب سایت شرکت معماری DFDG دارای طراحی با کیفیتی است که از یک عکس پس زمینه بزرگ در صفحه اصلی استفاده می‌کند. این سایت از عکس های زیبایی استفاده می کند، به خصوص در صفحه “کار” که برخی از پروژه های گذشته آنها را نشان می‌دهد. پیمایش سایت با تجربه کاربری عالی آسان است، تمام اطلاعات لازم را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد و ارتباط مشتریان بالقوه را با کسب و کار آسان می‌کند.

یکی دیگر از شرکت‌های معماری، ساختمان مارتین، از تصاویر پس‌زمینه بزرگ و عکس‌های حرفه‌ای گرفته‌شده در سراسر سایت برای ظاهر بصری عالی استفاده می‌کند . هنگامی که از یک صفحه به صفحه دیگر کلیک می کنید، تجربه با برخی انتقال های منحصر به فرد افزایش می یابد. این یک تفاوت تا حدودی ظریف است اما تجربه کاربری مثبتی را ارائه می دهد. این همچنین ممکن است به نگه داشتن بازدیدکنندگان در سایت برای مدت زمان طولانی کمک کند. همچنین هنگام پیمایش صفحات طولانی تر، مانند صفحه اصلی، برخی از جلوه های ظریف را مشاهده خواهید کرد.

تفاوت طراحی سایت با قالب آماده و قالب اختصاصی
مطالعه بیشتر

یک نمونه داخلی از طراحی سایت های شرکتی می‌توان، به سایت فرایران اشاره کرد. سایت خدمات امنتی با طراحی جذاب.لوگوی جذاب این شرکت که نمایانگر خدمات آنهاست و در صفحه اول سایت شما با محصولات پرفروش  آنها برخورد می‌کنید. انواع دوربین های مداربسته با قابلیت های فرارنی که در قسمت توضیحات در اختیار شما قرار می‌گیرد. خودتان تجربه کنید.

ایماژ الکترونیک یک نمونه بسیار جالب از سایت های شرکتی داخلی است. آنها بر روی مغز و و کاربرد های آن تمرکز دارند. مطالب بسیار اموزنده و مقاله های مفید این سایت، آنهارا از سایت های دیگر متمایز می‌کند. همچنان می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه از محصولات بسیار جالب و کاربردی آنها دیدن کنید. لوگوی بسیار جذاب سایت نیز نمایانگر موضوع کلی سایت است.

سوالات متداول:

چگونه یک وب سایت شرکتی ایجاد کنم؟

برخی از شرکت ها وب سایت خود را در خانه از طریق بخش توسعه یا بازاریابی ایجاد می کنند. دیگران یک آژانس طراحی یا یک طراح/توسعه‌دهنده مستقل استخدام می‌کنند. شرکت‌های کوچک‌تر با بودجه محدود اغلب ترجیح می‌دهند از یک پلتفرم موجود مانند وردپرس یا Squarespace استفاده کنند که باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌شود.

بهترین پلتفرم ها برای ساخت یک وب سایت شرکتی چیست؟

وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) در جهان است و استفاده از آن رایگان است. شما به یک میزبان وب نیاز دارید، اما می توانید با استفاده از یکی از بسیاری از تم های وردپرس شرکتی موجود، یک وب سایت شرکتی با کیفیت به سرعت و ارزان ایجاد کنید.

هزینه یک وب سایت شرکتی چقدر است؟

وب‌سایت‌های شرکتی می‌توانند به همان قیمت کم و حتی ده‌ها هزار دلار یا بیشتر هزینه داشته باشند. گزینه هایی مانند WordPress و Squarespace برای بودجه های کوچکتر ایده آل هستند. اگر شرکت شما تصمیم به طراحی و کدگذاری یک وب سایت سفارشی داشته باشد، هزینه ها بسیار بالاتر خواهد بود، اما بسته به اینکه چه کسی را استخدام می‌کنید و جزئیات خاص سایت، تغییرات زیادی وجود دارد.

روش تغییر حالت پیش‌فرض آواتار در وردپرس
مطالعه بیشتر

طراحی وب شرکتی من باید به من در رسیدن به چه چیزی کمک کند؟

بستگی به این دارد که از وب سایت خود برای چه کاری استفاده می کنید. اگر بیشتر تجارت خود را به صورت آفلاین انجام می دهید، وب سایت شما ممکن است یک پورتال اطلاعاتی ساده یا «چهره» شرکتی شما باشد. در مقابل، ممکن است لازم باشد از وب سایت خود به عنوان یک پورتال خدمات مشتری یا فروش مستقیم محصولات خود استفاده کنید. اهداف شما هر چه باشد، مطمئن شوید که طراحی وب شرکتی را متناسب با نیازهای خود انتخاب می‌کنید.

در آخر

وب سایت شرکتی به معنای وب سایت خسته کننده نیست.

وب‌سایت شما اغلب اولین برداشتی است که مردم از شرکت شما می‌گیرند، و باید سفارش بالایی را پر کنند. بهترین وب سایت ها به طور همزمان ما را درگیر می‌کنند، به بازدیدکنندگان در مورد آنچه شرکت انجام می‌دهد آموزش می‌دهند، پیام برند را منتقل می‌کنند و ظاهر خوبی دارند. با این حال، سایت‌های شرکتی نباید به‌روز باشند. برای ایجاد تأثیر قوی و خوشحال کردن مخاطبان خود، باید راه بیشتری را طی کنید. این بهترین وب سایت های شرکتی این کار را انجام دادند، و ما فکر می‌کنیم شما هم می‌توانید.

مشاهده

سایر مقالات دلوان

معرفی افزونه wp rocket

معرفی افزونه WP Rocket

زمان مطالعه: 5 دقیقه این مقاله را به‌عنوان راهنمایی جامع برای افزونه WP Rocket در نظر بگیرید که قرار است زیر و بم آن را بررسی کنیم و هرچیزی

اشتباهات رایج طراحی سایت

10 اشتباه رایج در طراحی وب‌سایت

زمان مطالعه: 7 دقیقه ساخت وب‌سایت همیشه چالش‌هایی به همراه دارد، حالا ممکن است خود شخص به‌ علت نوپا بودن کسب و کار دست به طراحی سایت خود بزند

معرفی صفحه ساز المنتور

معرفی افزونه المنتور + دانلود رایگان

زمان مطالعه: 4 دقیقه صفحه‌ساز المنتور از محبوب‌ترین صفحه‌سازهای وردپرس است که به‌راحت‌ترین شکل ممکن می‌توان به طراحی سایت وردپرسی پرداخت. خوبی این افزونه سهولت کار است و برای

>