طراحی سایت بیمه

شرکت های بیمه و نمایندگی ها برای جذب مشتری اقدام به طراحی سایت بیمه کرده‌اند. در دنیای اینترنت و با پیشرفت تکنولوژی ارائه خدمات آنلاین، یکی از راه هایی است که با استفاده از آن می‌توان به مشتریان بسیاری در سراسر کشور خدمت رسانی کرد. هم چنین کارگزاری های بیمه برای ارائه خدمات خود به سایت و اپلیکیشن نیاز دارند. شرکت دلوان به شما در این مسیر کمک خواهد کرد.

مشاهده تعرفه و هزینه‌های طراحی سایت

طراحی سایت بیمه

مزایای طراحی سایت بیمه

ارائه خدمات به صورت 24 ساعته

افزایش اعتبار و برندسازی

افزایش درآمد از طریق فروش بیشتر

مزایای طراحی سایت بیمه

مشاوره تخصصی به کاربران سایت

خدمت رسانی به نقاط مختلف

انجام شدن راحت تر کار بیمه

کارگزاری بیمه چه کاری انجام می دهد؟

امروزه تعداد خدمات و شرکت های بیمه زیاد هستند، و کسانی که نیاز به خدمات بیمه دارند بین انبوهی از بیمه ها سردرگم می شوند و انتخاب برای متقاصیان سخت می شود.بنابراین با توجه به تعداد بالا انواع بیمه، کارگزاری های مجاز بیمه به عنوان مشاور، به متقاضیان خدمات بیمه راهنمایی های لازم جهت اخذ بیمه مورد نظر را می دهند. شما می توانید با مراجعه به کارگزاری بیمه و نوع بیمه و هزینه ای که در نظر گرفته اید را درخواست کنید و کارگزار با توجه به درخواست و هزینه ای که می توانید به عنوان حق بیمه پرداخت کنید را به شما مشاوره مورد نظر را خواهد داد. از دیگر وظایف کارگزار به غیر از مشاوره انتخاب بیمه، می تواند بیمه شما در موعد مورد نظر تمدید کند که این خدمات میتوانند به صورت آنلاین انجام شده و کار مشتری و نماینده بیمه را تسهیل کنند.

مراحل ساخت سایت بیمه

مراحل طراحی سایت بیمه

ضرورت طراحی سایت بیمه

امروزه به دلیل دسترسی به اینترنت، مردم ترجیح می‌دهند که کارهای خود را به شکل آنلاین و اینترنتی انجام دهند. به همین دلیل استفاده از روش های خدمات رسانی  قدیمی و به صورت حضوری برای عرضه خدماتی مانند بیمه دیگر موفقیت آمیز و مناسب نیست. به همین دلیل طراحی سایت خدماتی مورد توجه قرار گرفته است. هم چنین در فضای آنلاین مشتریان زیادی به دنبال استفاده از این خدمات هستند.

 با کمک طراحی سایت فروش آنلاین بیمه می‌توانید در تمام نقاط کشور خدمات خود را ارائه دهید. در صورتی که بدون داشتن سایت بیمه فقط قادر خواهید بود به اطراف محل خود خدماتتان را ارائه دهید. برای رسیدن به این اهداف می‌توانید از خدمات متنوع شرکت دلوان در زمینه طراحی سایت بیمه و هم چنین طراحی اپلیکیشن بهره ببرید.

امکان مشاوره آنلاین

آشنایایی کارگزاران با انواع بیمه

صرفه جویی در وقت و هزینه

ایجاد فضایی برای تبلیغات

برندینگ و افزایش اعتبار

راحتی کار متصدیان بیمه

بیمه

خدمات طراحی سایت بیمه

دریافت مشاوره رایگان

از کارشناسان ما، متناسب با کسب کار خود بهترین مشاوره را دریافت کنید

انواع طراحی سایت فروش بیمه آنلاین

بیمه عمر و بازنشستگی

بیمه عمر و بازنشستگی

بیمه عمر و بازنشستگی یکی از پر طرفدارترین بیمه بازنشستگی می‌باشد که طرحی مکمل صندوق ‌های بازنشستگی، تامین‌اجتماعی و یا حتی افرادی که فاقد هرگونه بیمه عمر و بازنشستگی می‌باشند، هست. در این طرح افراد می‌توانند با پرداخت مبلغ مشخص بیمه ‌نامه بازنشستگی تهیه ‌کرده تا هنگام بازنشتگی بتوانند بدون نگرانی آن دوران را درکنارخانواده سپری کنند.

بیمه آتش سوزی

بیمه آتش سوزی

بیمه آتش سوزی، از زیر مجموعه های بیمه اموال است که زیان‌های مالی که بر اثر وقوع زلزله، آتش سوزی به اموال و دارائی‌های منقول و غیرمنقول بیمه‌گذار وارد می شود، را تحت پوشش قرار می‌دهد. این بیمه نامه به ‌نام بیمه زلزله و آتش سوزی هم فروخته می‌شود.

بیمه ماشین

بیمه اتومبیل

 گروه بیمه اتومبیل جبران کننده خسارت ‌های ناشی از حوادث رانندگی از جمله تصادف، آتش‌سوزی و سرقت به اتومبیل مورد بیمه، سرنشینان آن و اشخاص ثالث می‌باشد. بیمه شخص ثالث جنبه اجباری دارد و تابع قانون و مقررات خاص خود می‌باشد. این گروه بیمه را می‌توان به دو بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث و سرنشین تقسیم کرد.

بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی

حادثه همیشه در کمین است. بیمه‌ی مسافرتی یکی از آن بیمه‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد تا در طول سفر با کمترین دغدغه، گذراند. ارائه بیمه مسافرتی را می‌توان در طراحی سایت گردشگری تحت عنوان بیمه گردشگری به کار برد. 

طراحی سایت بیمه با دلوان

شرکت دلوان می‌کوشد با استفاده از بهترین متخصصان خود، جدیدترین خدمات خود را در اختیار کاربران قرار دهد. هم چنین با استفاده از محتوای سئو شده و طراحی منحصر به فرد باعث رتبه خوب در موتور جستتجو گوگل می‌شود.

جهت دریافت مشاوره با ما در تماس باشید

قیمت طراحی سایت بیمه

هزینه طراحی سایت ‌‎ها بر اساس کیفیت و امکانات سایت تعیین می‌شود. اگر بخواهید سایتتان مطابق با استاندارد های گوگل باشد، طراح باید امکانات و قابلیت‌ های خاصی که برای سایتتان در نظر دارید را ایجاد کند و اگر طراح از یک قالب آماده استفاده کند، و از صفر سایت را نسازد، هزینه شما بسیار پایین خواهد شد. در واقع براساس هدف مورد نظرتان قیمت آن تعیین می‌شود.

قیمت طراحی سایت بیمه

معروف ترین سایت های بیمه

بیمه دات کام

بیمه دات کام یک سامانه و اپلیکیشن استعلام قیمت، خرید و ثبت بیمه‌نامه است. شرکت آریا پرداز با نام بیمه دات کام و داشتن کارشناسان متخصص در این زمینه به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند. ازامکاناتی که بیمه دات کام دارد این است که تنها با چند کلیک می توان در مورد تمام شرکت های بیمه اطلاعات به دست آورد.

بیمه دات کام

بیمه تایم

بیمه تایم یکی از بهترین سامانه های مقایسه، مشاوره، مدیریت و خرید آنلاین بیمه در ایران است. بیمه تایم با استفاده از متخصصان و مشاورانی که سال ها در کارگزاری رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی تجربه دارند توانسته رضایت مندی مشتریان زیادی را به خود جلب کند. با بیمه تایم به راحتی می‌توانید انواع بیمه نامه ها مانند: انواع بیمه خودرو، انواع بیمه اشخاص، بیمه اموال، بیمه مسئولیت و انواع بیمه درمانی را جست و جو کنید. 

سوالات متداول

سوالات متداول

قیمت طراحی سایت بیمه همان طور که گفتیم، بستگی به هدف مخاطب مورد نظر دارد. بنابراین یک قیمت مشخصی ندارد.

بله. شما می‌توانید در آینده سایت خود را ارتقا دهید.

پس از اتمام مراحل طراحی سایت ما شما را رها نمی‌کنیم. پشتیبانی بعد از تحویل سایت تا یک سال رایگان می‌باشد. که معمولا به صورت غیر حضوری و رایگان می‌باشد.

در دلوان برای تکمیل نیاز مشتریان، طراحی سایت به دو صورت اختصاصی و ورد پرس صورت می‌گیرد. در طراحی اختصاصی سایت از فریم ورک محبوب لاراول استفاده می‌کنیم.