طراحی سایت رزومه یا نمونه کار

طراحی سایت نمونه کار یا رزومه، بهترین راه برای نشان دادن مهارت ها و قابلیت ها، عملیات و توانایی شما در حل مشکلات به کاربران و کارفرمایان است. در واقع شما برای استخدام در شرکت ها نیاز به ارسال رزومه دارید. ارسال پی دی اف به کارفرما دیگر کاربردی ندارد و حرفه‌ای نیست. هم چنین به اشتراک گذاشتن نمونه کارها یکی از مهم ترین راه های کسب اعتماد در بین مشتریان است. از طریق این کارمردم به تجربه و نوع کار شما پی می‌برند و افراد بیشتری به کار کردن با شما ترغیب می‌شوند.

اگر مایل به سفارش و ثبت درخواست طراحی سایت دارید با مشاوران ما در تماس باشید.

مشاهده تعرفه و هزینه‌های طراحی سایت

طراحی سایت رزومه یا نمونه کار

اهمیت طراحی وب سایت نمونه کار یا رزومه

برای بالا رفتن سرعت عمل، برندسازی، افزایش متقاضیان و غیره داشتن یک وب سایت برای ارائه رزومه و نمونه کارهای انجام شده برای انواع شرکت ها یا افراد بسیار ضروری است. داشتن این نوع سایت باعث صرفه جویی در زمان می‌شود و اعتبار شمارا دوبرابر می‌کند.

اهمیت طراحی سایت رزومه

چه افرادی به طراحی سایت رزومه نیاز دارند؟

همه افراد در هر زمینه‌ای که مشغول به فعالیت هستند به همچنین سایتی نیاز دارند. اگر شما فردی هستید که آینده شغلی تان مهم است پیشنهاد می‌کنیم همچین سایتی داشته باشید.

جهت دریافت مشاوره با ما در تماس باشید

نکات کاربردی برای طراحی سایت رزومه یا نمونه کار

نکاتی که یک سایت طراحی رزومه باید به آن توجه کند:

طراحی سایت نمونه کار

دریافت مشاوره رایگان

از کارشناسان ما، متناسب با کسب کار خود بهترین مشاوره را دریافت کنید

قیمت طراحی سایت رزومه (نمونه کار)

هزینه طراحی سایت ‌‎ها بر اساس کیفیت و امکانات سایت تعیین می‌شود. اگر بخواهید سایتتان مطابق با استاندارد های گوگل باشد، طراح باید امکانات و قابلیت‌ های خاصی که برای سایتتان در نظر دارید را ایجاد کند و اگر طراح از یک قالب آماده استفاده کند و از صفر سایت را نسازد، هزینه شما بسیار پایین خواهد شد. در واقع قیمت طراحی سایت رزومه به پارامترهای مختلف و هدف مورد نظر کاربر بستگی دارد و نمی‌توان برای آن یک قیمت ثابت در نظر گرفت.

قیمت طراحی سایت رزومه یا نمونه کار
سوالات متداول

سوالات متداول

قیمت طراحی سایت رزومه همان طور که گفتیم، بستگی به هدف مخاطب مورد نظر دارد. بنابراین یک قیمت مشخصی ندارد.

بله. شما می‌توانید در آینده سایت خود را ارتقا دهید.

پس از اتمام مراحل طراحی سایت ما شما را رها نمی‌کنیم. پشتیبانی بعد از تحویل سایت تا یک سال رایگان می‌باشد. که معمولا به صورت غیر حضوری و رایگان می‌باشد.

در دلوان برای تکمیل نیاز مشتریان، طراحی سایت به دو صورت اختصاصی و ورد پرس صورت می‌گیرد. در طراحی اختصاصی سایت از فریم ورک محبوب لاراول استفاده می‌کنیم.

بله.تمام طراحی های دلوان به شکل رسپانسیو شده است.