هزینه طراحی سایت با وردپرس

عوامل بسیاری بر قیمت طراحی سایت تاثیر گذار است. بخشی از این عوامل شامل هاست، دامنه، نوع قالب، امکانات و بسیاری موارد دیگر میشود. به همین منظور در این صفحه تلاش میکنیم که شما را با عواملی که بر طراحی سایت با وردپرس تاثیر میگذارند، آشنا کنیم.

قیمت های طراحی وب در هر شرکتی که توی این حوزه فعالیت می کند، متفاوت است. دلیلش هم این است که هر شرکت در حوزه طراحی، کیفیت های متفاوتی را ارائه می دهند. ما در دهکده دیجیتال دلوان این اطمنینان را به شما عزیزان می دهیم که تمامی پروژه های انجام شده توسط تیم مجرب ما کیفیت لازم را داراست و سایت متناسب با سلیقه شما همراه با متدهای روز طراحی سایت انجام خواهد شد.

هزینه-طراحی-سایت

پایه

از4.۲00
میلیون تومان

امکانات

  • آپلود ۲۰ عدد محصول و نمونه کار
  • طراحی بخش اخبار و بلاگ
  • صفحه درباره ما و تماس با ما
  • امکان ایجاد نظر سنجی
  • دامنه ir یکساله
  • آموزش رایگان مدیریت محصولات
  • طراحی ۱ عدد اسلایدر
  • میزبانی حرفه ای ۱.۵ گیگ
  • ۳ ماه پشتیبانی رایگان
  • زمان تحویل ۴۰ روز
دریافت مشاوره
پیشنهاد ما

اختصاصی

از5.۱00
میلیون تومان

امکانات

  • آپلود ۳۰ عدد محصول و نمونه کار
  • راه اندازی سامانه چت آنلاین
  • اضافه کردن لوکیشن گوگل
  • آمار بازدید کنندگان
  • دریافت نماد اعتماد الکترونیک
  • کاهش زمان بارگزاری زیر ۶ ثانیه
  • طراحی ۲ عدد اسلایدر
  • میزبانی حرفه ای ۳ گیگ
  • ۶ ماه پشتیبانی رایگان
  • زمان تحویل ۳۰ روز
دریافت مشاوره

ویژه

از6.9۰۰
میلیون تومان

امکانات

  • آپلود ۵۰ عدد محصول و نمونه کار
  • بهبود امنیت سایت
  • نصب و آموزش ابزارهای سئو
  • اضافه کردن زبان دوم سایت
  • جلسه مشاوره سئو
  • ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید
  • طراحی اسلایدر ۳
  • میزبانی حرفه ای ۵ گیگ
  • ۱ سال پشتیبانی رایگان
  • زمان تحویل ۲۰ روز
دریافت مشاوره

برای دانلود لیست قیمت طراحی سایت می توانید بر روی دکمه کلیک کنید.

خدمات ما برای تمامی حوزه ها

سایت دکوراسیون داخلی

سایت گردشگری

وردپرس

چرا طراحی وب با وردپرس

سیستم مدیریت محتوا وردپرس یکی از قدیمی ترین و قدرتمندترین cms هست که در دنیا مورد استفاده قرار میگیرد و خیلی از افزونه ها و قالب های سایت برای این مدیریت محتوا (WordPress) پیاده و بهینه سازی شده است. از اینرو تیم مجرب ما برای راه اندازی سایت با کمک وردپرس انجام می شود که البته ظاهر سایت اختصاصی برای کسب و کار شما انجام می شود و هیچگونه کپی برداری نخواهد شد.

ما در دهکده دیجیتال دلوان از قالب های وردپرس بهینه و مطمئن با امکانات مورد نیاز شما استفاده و پیاده سازی می شود. یکی دیگر از دلایل استفاده از WordPress کارایی و دسترسی راحت مشتریان به تمامی بخش های سایت هست. که ما بعد از انجام طراحی سایت آموزش پنل مدیریت سایت را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

همینطور بعد از تکمیل پروژه شما به مدت یکسال میتوانید از خدمات پشتیبانی ما به صورت رایگان استفاده کنید و هر کجای وبسایت شما به مشکل برخورد تیم پشتیبانی ما به صورت آنلاین و غیر حضوری در خدمت شما عزیزان می باشند.

طراحی سایت کدنویسی یا وردپرسی

طراحی سایت اختصاصی یا کدنویسی یکی از مدل سایت هایی هست که کاربران علاقه به راه اندازی آن هستند. بهتر است قبل از اینکه بین سایت با کدنویسی و وردپرسی تصمیم بگیرید این بخش رو مطالعه کنید. به طور خلاصه بخوایم بگیم اگر شما نیاز به قابلیت خاصی در سایت خود هستید و یا تعداد مشتریان زیادی دارید و از همه مهم تر بودجه زیادی دارید بهتون طراحی سایت با کدنویسی را پیشنهاد میکنم. ولی اگر اینجوری نیست اصلا سمتش نرید و بهترین راه و سریعترین مسیر طراحی سایت با وردپرس هست. دهکده دیجیتال دلوان با بیش از ۵ سال سابقه فعالیت در این حوزه به شما این اطمینان رو میدهیم که بسیاری از قابلیت های مشتریان بر روی وردپرس قابل اجرا خواهد بود.

برای این مورد که سایت کدنویسی به درد کار و حوزه شما میخورد یا سایت وردپرسی به شما پیشنهاد میکنیم که با مشاوران ما تماس بگیرید تا در این مسیر شما را به درستی راهنمایی کنند.

وردپرس یا کدنویسی

آمار جالب از استفاده مدیریت محتوا WordPress

سهم بازار وردپرس بر اساس کشور

آمار استفاده از وردپرس

در ایالات متحده، حدود 9،266،877 سایت بر روی وردپرس اجرا می شوند، از جمله وبلاگ TED، رویترز، The Next Web، The New Yorker و Vogue. ایالات متحده دارای 34.29٪ از تمام سایت های زنده شناخته شده با وردپرس است.

ایران با 345878 وب سایت وردپرسی در رتبه دوم قرار دارد و 1.2 درصد از کل وب سایت های وردپرس زنده را تشکیل می دهد. بریتانیا دارای 317775 وب سایت وردپرسی، روسیه دارای 310441 وب سایت و کانادا دارای 210885 وب سایت است.

دریافت مشاوره رایگان

از کارشناسان ما، متناسب با کسب کار خود بهترین مشاوره را دریافت کنید

دسته بندی خدمات طراحی سایت دلوان

طراحی سایت آموزشگاه

طراحی سایت وکیل

طراحی سایت هتل

شفاف سازی قیمت و تعرفه طراحی سایت

بسیاری از شرکت های طراحی سایت و افرادی که به صورت فریلنسری مشغول کار طراحی سایت هستند قیمت های بسیار بالایی برای طراحی سایت با وردپرس می دهند که البته بسیاری از شرکت ها به دلیل کیفیت بالا کار طراحی این مبالغ را دریافت می کنند. حال ما تصمیم گرفتیم با تمام احترام به همکاران ما در خوزه طراحی سایت، شما کاربران عزیز را آگاه کنیم تا مبلغی متضرر نشوید.

 بسیاری از شرکت های طراحی سایت امکاناتی که داخل پکیج هایی که معرفی کردند شاید از امکانات پکیج ما بیشتر باشد (البته در ظاهر به این شکل است). در واقع امکاناتی که داخل پکیج های برخی از همکاران ما در این حوزه وجود دارد در واقع بیش از اندازه هست. به عنوان مثال داخل امکانات سایت یکی از موارد طراحی ریسپانسیو سایت هست که این جز امکانات محسوب نمیشود بلکه جز واجبات کار طراحی سایت است. (مثل داشتن ضبط برای پراید 😉 )

پس به شما پیشنهاد میکنم قبل از در اختیار قراردادن پروژه طراحی سایت کسب و کار خود حتما تحقیقات کافی را داشته باشید تا در جای درست سرمایه گذاری کنید و نتیجه مطلوب را کسب کنید.ما در ادامه عواملی که بر قیمت طراحی سایت تاثیر میگذارند را برای شما توضیح خواهیم داد.

وردپرس

المنتور

سی پنل

ابزارها و امکانات طراحی سایت

نمونه کار طراحی سایت حرفه ای

نمونه طراحی سایت شخصی

سایت جناب بستانچی

وبسایت شخصی، نمونه کار، رزومه

bostanchi.me
نمونه طراحی سایت فروشگاهی

سایت پارس درایو

وبسایت فروشگاهی، خرید آنلاین

parsdrive-co.com
طراحی سایت خدماتی

سایت طرح معماری ایوان

وبسایت فروشگاهی، خرید آنلاین

eyvan.org

سایت ایران آداپتور

وبسایت فروشگاهی، خرید آنلاین

iranadaptor.ir

سایت تشریفات تهرانی

وبسایت خدماتی، خدمات مجالس

tashrifat-tehrani.com

سایت آیلاموند

وبسایت فروشگاهی، تابلو دکوراتیو

aylamond.ir

سایت مگنت الکترونیک

وبسایت فروشگاهی، قطعات الکترونیکی

magnetelectronic.com
طراحی سایت گالری فارسی

سایت گالری فارسی

خدماتی، فروشگاهی، لوازم خانه و آشپزخانه

galleryfarsi.com
طراحی سایت پرتو الکامپ

سایت پرتو الکامپ

فروشگاهی، دوربین مداربسته، خدمات سانترال

partoelecomp.com

سایت دیاکوگیم

فروشگاهی، خدماتی، تعمیرات و فروش کنسول

diakogame.com
نمونه-طراحی-سلکسون

سایت celexon

فروشگاهی، نمایندگی رسمی پرده نمایش سلکسون

celexon.ir

سایت تهران شوفاژکار

خدماتی، تعمیرات و تعمیرات و سرویس پکیج

tehranshofazhkar.com
تماس با ما

جهت دریافت مشاوره “رایگان” همین حالا با ما تماس بگیرید.

قابلیت ها چه تاثیری در قیمت طراحی سایت دارند؟

هر حوزه و کسب و کاری با توجه به نیاز خود و کاربرانش امکانات و قابلیت های ویژه ای را درخواست می کنند. ما در دلوان پکیج هایی را طراحی کردیم که با امکاناتی که داخلش درج شده بیشتر نیاز شما را برطرف می کند. اما نگران نباشید اگر نیاز به قابلیت بیشتر و ویژه ای بودید تیم طراحی سایت مجرب ما همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهد بود.

قابلیت های سایت
1

اکثر شرکت ها به طور پیشفرض دامنه IR و هاست یک ساله ۱ گیگابایت را به شما پیشنهاد می دهند که به طور معمول رایگان می باشند، اما اگر درخواست دیگری داشته باشید مطمئنا برای شما هزینه های بیشتری در بر خواهد داشت، فرضا اگر دامنه ی .com یا هاست با فضای بیشتری مانند ۱۰ گیگ را از آن شرکت درخواست کنید در قیمت طراحی سایت با وردپرس تاثیر مستقیم می گذارد.

3

درخواست قابلیت بیشتر یک وبسایت یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در هزینه طراحی سایت با وردپرس می باشد ، به عنوان مثال زمانی که شما یک پلانی مانند پایه یا حرفه ای جهت طراحی سایت انتخاب کرده باشید، زمانی که امکانات بیشتری نسبت به آن پلان درخواست کنید به ازای هر قابلیت هزینه ی جداگانه ای علاوه بر توافق اولیه متحمل می شوید.

2

بعد از طراحی سایت مخصوصا اگر وب سایت فروشگاهی باشد و طراحی فروشگاه آنلاین باشد نیازمند ایمنی نگه داشتن اطلاعات سایت هستید که با خرید SSL این موضوع نیز تحقق می یابد، که بسته به نوع رمزنگاری قیمت آن متفاوت خواهد بود.

4

برخی از درخواست های احتمالی نیازمند برنامه نویسی اختصاصی php می باشند که قاعدتا بسته به پیچیدگی هزینه ی آن متغیر خواهد بود.

5

استاتیک یا داینامیک بودن سایت می تواند یکی دیگر از عوامل موثر بر جدول قیمت طراحی سایت با وردپرس باشد.

عوامل تاثیرگذار بر تعرفه طراحی سایت

در طراحی سایت با وردپرس یا کدنویسی، دو بخش هزینه دارد.یکی هزینه های پنهان که شامل هاست، تولید محتوا و …. . دیگری هزینه های آشکار هست که مشتریان با آنها سر و کار دارند.عوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت هم همان هزینه های پنهان طراحی سایت محسوب می شوند. ما در این بخش تمام عواملی که باعث تغییر قیمت طراحی وب می شوند را برای شما قرار دادیم تا با خیال راحت اقدام به ثبت سفارش کنید.

قابلیت های کلی موثر بر قیمت طراحی وب

قابلیت های عمومی که بر هزینه طراحی سایت تاثیر گذار هستند می توان به نوع cms استفاده شده، وردپرس یا به صورت کدنویسی شده هست اشاره کرد. دیگر موارد هم مانند نوع هاست و فضای مورد نیاز، تعداد زبان ها و … هستند که در مرحله اولیه هزینه طراحی سایت تاثیر گذار هستند.

server

نوع CMS در هزینه ساخت سایت

برای مدیریت سایت از CMS استفاده می کنیم که بهش سیستم مدیریت محتوا نیز گفته میشود. شما بوسیله cms می توانید بدون داشتن ذره ای کدنویسی سایت خودتون را طراحی و پیاده سازی کنید. سیستم های مدیریت محتوا به طور کلی به صورت وردپرسی یا اختصاصی طراحی می شوند.برای مثال افزونه ها و قالب های وردپرسی می توانند روی قیمت طراحی سایت وردپرس و نحوه قیمت گذاری طراحی سایت تاثیر بگذارند.

اعتبار شرکت بر قیمت طراحی سایت

شاید براتون سوال باشه که شرکت چه تاثیری بر قیمت طراحی سایت میتونه داشته باشه. مدت زمان فعالیت شرکت و نمونه هایی که توسط شرکت انجام شده میتونه بر روی قیمت طراحی موثر باشه. به عنوان مثال شرکتی مثل وبسیما یکی از مطرح ترین شرکت های حوزه دیجیتال محسوب می شود که نمونه ها و پروژه های خیلی قوی در زمینه طراحی سایت دارد. اسم این شرکت رو شاید قبلا شنیده باشید و به جرعت میتونم بگم جز بهترین شرکت های حوزه دیجیتال محسوب میشود. البته این نکته رو هم باید ذکر کنم با توجه به کیفیت کاری که ارائه می کنند قیمت بالایی هم دریافت میکنند.

اعتبار شرکت در قیمت طراحی سایت
ظاهر سایت

تاثیر ظاهر و UI در هزینه طراحی وب

ظاهر سایت یا جلوه بصری سایت چیزی هست که ما می بینیم. یکی از عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت همان ui یا رابط کاربری هست که باید متناسب با نوع کسب و کار و حوزه فعالیت اجرا شود.آمارها نشون داده که بیش از ۵۰٪ از مخاطبان، اعتبار سایت‌ها را بر اساس جذابیت بصری ارزیابی می‌کنن. جذابیت بصری یا تجربه کاربری باعت می شه تا افراد در نگاه اول به سایت جذب شده و ماندگاری اون ها در سایت بیش تر می شه.

تاثیر پشتیبانی بر تعرفه طراحی سایت

ارائه خدمات پشتیبانی با کیفیت و درست یکی از عواملی هست که بر قیمت طراحی تاثیر بسیار زیادی میگذارد.اگر سایت شما به مشکل بخورد و کسی نباشد تا اون رو رفع کند، سایت شما دچار مشکل میشود و مشتریان زیادی را شاید از دست بدهید. ما در دلوان با تیمی مجرب برای پشتیبانی این اطمینان رو به شما می دهیم که در صورت بروز مشکل، سایت شما در سریعترین زمان درست خواهید شد.

پشتیبانی
سئو در هزینه طراحی سایت

تاثیر سئو سایت در هزینه

سئو سایت شاید کلمه ای باشه که به گوشتون خورده باشه یا باهاش آشنایی داشته باشید. طراحی سایت درکنار مواردی که توضیح دادم باید به صورت اصولی و بر پایه سئو و قوانین گوگل ساخته شده باشد تا موتور جستجو گوگل عزیز بدون مشکلی بتونه سایت رو بررسی کند. این عامل میتونه توی بهینه شدن نتایج سایت شما تاثیر مهمی بگذارد. 

مقایسه هزینه طراحی سایت شرکت ها

شرکت وب رمز

* قیمت خدمات: گران
* هزینه طراحی سایت فروشگاهی: از ۱۲.۹ میلیون
* هزینه طراحی سایت شرکتی: از ۹.۹ میلیون

لوگو دلوان

شرکت دهکده دیجیتال دلوان

* قیمت خدمات: ارازن
* هزینه طراحی سایت فروشگاهی: از ۳.۲ میلیون
* هزینه طراحی سایت شرکتی: -

پیام آوا پردازش

شرکت پیام آوا پردازش

* قیمت خدمات: خیلی گران
* هزینه طراحی سایت فروشگاهی: از ۳۰ میلیون
* هزینه طراحی سایت شرکتی: -

شرکت وب وان

* قیمت خدمات: گران
* هزینه طراحی سایت فروشگاهی: ۶.۷ میلیون
* هزینه طراحی سایت شرکتی: ۳.۹ میلیون

شرکت پرتال

* قیمت خدمات: ارزان
* سایت ساز فروشگاهی: ۱۲۸ تا ۵۶۰ هزارتومان/ ماهیانه
* سایت ساز شرکتی: ۷۳ تا ۵۶۰ هزارتومان/ ماهیانه

webzi

شرکت وبزی

* قیمت خدمات: گران
* سایت ساز فروشگاهی: ۷۵ تا ۶۵۰ هزارتومان/ ماهیانه
* سایت ساز شرکتی: ۷۵ تا ۴۰۰ هزارتومان/ ماهیانه