طراحی سایت لوازم یدکی

اگر در زمینه‌ی فروش لوازم یا قطعات یدکی، فعالیت دارید داشتن یک وب سایت برای شما ضروری است. شما با توجه به تنوع کالا و سوالاتی که برای خریداران به وجود می‌آید، از طریق سایت خود آن ها را راهنمایی می‌کنید. در واقع می‌توانید تمام لوازم و محصولات خود را در وب سایت قرار دهید و حالت فروشگاهی برای آن فعال کنید. در این صورت مشتریان شما می‌توانند به صورت غیر حضوری محصول مورد نظر خود را خریداری کنند و از این طریق میزان بازدهی کارتان افزایش می‌یابد.  

مشاهده تعرفه و هزینه‌های طراحی سایت

طراحی سایت لوازم یدکی
اهمیت طراحی سایت لوازم یدکی

اهمیت طراحی سایت قطعات یدکی

و با توجه به تنوع بالای محصول، دیگر نگران فضا نیستید و برای هرکدام می‌توانید صفحات مخصوصی ایجاد کنید. هم چنین افراد در صورت خرابی محصول خود، در همان ساعت می‌توانند به سایت شما مراجعه کنند و سفارش خود را انجام دهند.

مزایای طراحی سایت لوازم یدکی

یکی از ضرورت ‌های هر کسب و کاری داشتن وب سایت است که می‌تواند فرصت‌ ها و موفقیت ‌های زیادی را برای شما ایجادکند. مزایایی از جمله:

مزایای طراحی سایت لوازم یدکی

دریافت مشاوره رایگان

از کارشناسان ما، متناسب با کسب کار خود بهترین مشاوره را دریافت کنید

قیمت طراحی سایت لوازم یدکی

هزينه طراحی سايت فروشگاهي لوازم یدکی بستگي به امكاناتي دارد كه مد نظر كارفرما می‌باشد. بنابراین قیمت متغیر است و به پارامترهای مختلفی ازجمله: سرعت وب سایت و هاستینگ مورد نظر و… مربوط است. در واقع یک مجموعه ممکن است  برای طراحی سایت فروشگاه لوازم یدکی چند مدل قیمت داشته باشد که بر اساس نیاز و هدف مورد نظر تعیین می‌شود.

جهت دریافت مشاوره با ما در تماس باشید

امکانات و ویژگی سایت لوازم یدکی

طراحی سایت لوازم یدکی با دلوان

شرکت دلوان با استفاده از بهترین متخصصان و کارشناسان خود می‌کوشد تا خدمات خود را به بهترین شکل به کاربران ارائه دهد. از جمله ویژگی های طراحی سایت شرکت دلوان: سرعت لود بالا، رسپانسیو بودن، طراحی خاص و منحصر به فرد، محتوای سئو شده و… است.

طراحی سایت لوازم یدکی دلوان
سوالات متداول

سوالات متداول

قیمت طراحی سایت لوازم یدکی همان طور که گفتیم، بستگی به هدف مخاطب مورد نظر دارد. بنابراین یک قیمت مشخصی ندارد.

بله. شما می‌توانید در آینده سایت خود را ارتقا دهید.

پس از اتمام مراحل طراحی سایت ما شما را رها نمی‌کنیم. پشتیبانی بعد از تحویل سایت تا یک سال رایگان می‌باشد. که معمولا به صورت غیر حضوری و رایگان می‌باشد.

در دلوان برای تکمیل نیاز مشتریان، طراحی سایت به دو صورت اختصاصی و ورد پرس صورت می‌گیرد. در طراحی اختصاصی سایت از فریم ورک محبوب لاراول استفاده می‌کنیم.