طراحی سایت پزشکی

معرف هر پزشکی تبحر و مهارت اوست اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید از بین اینهمه پزشک فعال در رشته شما مردم چطور باید شما را پیدا کنند؟ بله پیدا کردن پزشک بیشتر از طریق تبلیغات دهان به دهان صورت می‌گیرد ولی بهتر نیست رسانه‌ای معتبر داشته باشید و از آن بهره برداری کنید؟ مشاوره‌های رایگان پزشکی برای خوشنامی، دادن وقت ویزیت، معرفی خود و مهارتتان و کارهای ارزشمند دیگر مزایایی است که طراحی سایت پزشکی برای شما به دنبال دارد. این فرصتی است که خودتان معرف خودتان باشید.

مشاهده تعرفه و هزینه‌های طراحی سایت

نمونه کارهای طراحی سایت

سایت دیاکوگیم

فروشگاهی، خدماتی، تعمیرات و فروش کنسول

diakogame.com
نمونه طراحی سایت فروشگاهی

سایت پارس درایو

وبسایت فروشگاهی، خرید آنلاین

parsdrive-co.com
طراحی سایت خدماتی

سایت طرح معماری ایوان

وبسایت فروشگاهی، خرید آنلاین

eyvan.org

سایت ایران آداپتور

وبسایت فروشگاهی، خرید آنلاین

iranadaptor.ir
نمونه-طراحی-سلکسون

سایت celexon

فروشگاهی، نمایندگی رسمی پرده نمایش سلکسون

celexon.ir

سایت آیلاموند

وبسایت فروشگاهی، تابلو دکوراتیو

aylamond.ir

سایت مگنت الکترونیک

وبسایت فروشگاهی، قطعات الکترونیکی

magnetelectronic.com
طراحی سایت گالری فارسی

سایت گالری فارسی

خدماتی، فروشگاهی، لوازم خانه و آشپزخانه

galleryfarsi.com
طراحی سایت پرتو الکامپ

سایت پرتو الکامپ

فروشگاهی، دوربین مداربسته، خدمات سانترال

partoelecomp.com
نمونه-طراحی-برنزصدف

سایت برنز صدف

وبسایت فروشگاهی، صنایع دستی

boronzsadaf.ir
نمونه-طراحی-یدکی-تهران

سایت یدکی تهران

خدماتی، فروشگاهی، لوازم یدکی خودرو

yadaki-tehran.ir

سایت ایجاز بوک

فروشگاهی، فروش کتاب

ejazzbooks.ir
نمونه-طراحی-بارجین-کالا

سایت بارجین کالا

وبسایت فروشگاهی، لوازم خانه و آشپزخانه

barjinkala.com

سایت مهرداد ابزار

خدماتی، فروشگاهی، لوازم بهداشتی منزل

mehrdad-abzar.ir

سایت دال تلکام

فروشگاهی، قطعات الکتریکی

daltelecom.ir

سایت ریسه بازار

وبسایت فروشگاهی، لوازم تزئینی و نور پردازی

risebazar.ir

سایت علی اسپرت

خدماتی، فروشگاهی، لوازم اسپرت خودرو

ali-sport.ir

سایت تویوتا مرکزی

فروشگاهی، لوازم یدکی تویوتا

toyotamarkazi.com

سایت اگزوز سادات

وبسایت فروشگاهی، لوازم اسپرت خودرو

egzoz-sadat.ir
نمونه-طراحی-ابزار-آرسس

سایت ابزار آرسس

خدماتی، فروشگاهی، ابزار تراشکاری

abzararses.ir

سایت کروس پارت

فروشگاهی، لوازم یدکی خودرو

crousepart.ir
نمونه-طراحی-اتوپراید

سایت اتو پراید

وبسایت فروشگاهی، لوازم یدکی خودرو

autopride.ir
نمونه-طراحی-گوهربخش

سایت گوهربخش پارتس

خدماتی، فروشگاهی، لوازم یدکی میتسوبیشی

goharbakhshparts.ir

سایت اکونو آهنگ

فروشگاهی، سیستم صوتی

echo-noahang.ir

سایت های ابزار

وبسایت فروشگاهی، لوازم صنعتی رنگ

hiabzar.com

سایت مزدا یدک

خدماتی، فروشگاهی، لوازم یدکی مزدا

mazda-yadak.com

سایت اوج الکترونیک

فروشگاهی، قطعات الکترونیکی

oujelectronics.ir
نمونه-طراحی-پرده-نوروزی

سایت گالری پرده نوروزی

وبسایت فروشگاهی، پرده، لمینت و کاغذ دیواری

pardehnorozi.ir
نمونه-کار-طراحی-سیسمونی-مانی

سایت سیسمونی مانی

لوازم سیسمونی و کودک

sismonimani.com

سایت نیوان

فروشگاهی، قطعات صنعتی و هیدرولیک

nivan-sa.com
نمونه-طراحی-استوک-یار

سایت استوک یار

وبسایت فروشگاهی، فروش لپ تاب استوک

stockyaar.com
نمونه-طراحی-گلد-رایان

سایت گلد رایان

لوازم صوتی و دیجیتال

goldrayan.com

سایت سورین

املاک، اجاره، خرید و فروش ملک

basurin.ir

چرا نیاز به طراحی سایت پزشکی دارم؟

چه کسی بهتر از شما می‌تواند معرف شما باشد؟ شما را توصیف کند و همه‌چیز را راجب مهارت‌های شما بداند؟ داشتن سایتی ک در آن خود، سوابق و مهارت‌های خود را توصیف کنید بهترین لطفی است که می‌توانید در حق زندگی حرفه‌ای خود کنید. ممکن است کسی سال‌ها پیش مراجع شما بوده و حالا مدت‌هاست دنبال شما بگردد یا اصلا شما را به کسی معرفی کرده اما نه او و نه فرد اطلاعی ندارند که مطب شما در حال حاضر کجاست. 

البته سایت‌های پزشکی محدود به شخص نیستند و ساختمان‌های پزشکان برای معرفی پزشکان خود، نوبت‌دهی و روزهای کاری هر پزشک می‌توانند از آن استفاده کنند. حتی داروخانه‌ها نیز می‌توانند با داشتن سایت داروها را برای بیمارانی که امکان مراجعه ندارند ارسال کنند؛ اگر هم شخصی نیاز به تهیه داروهای نسخه خود داشت می‌تواند با آپلود نسخه داروهای مورد نیاز را سفارش دهد. 

دریافت مشاوره رایگان

از کارشناسان ما، متناسب با کسب کار خود بهترین مشاوره را دریافت کنید

انواع سایت‌های پزشکی

بیوگرافی

هر پزشکی می‌تواند سایت شخصی خود را داشته باشد تا در آن به معرفی مهارت‌ها، سوابق، مدارک تحصیلی، روزهای کاری و محل مطب خود بپردازد.

خدمات پزشکی

سایتی برای معرفی و ثبت درخواست پرستاران برای خدمات پزشکی در منزل برای افراد کم‌توان و سالمندانی که نیاز به نیروی متخصص در منزل دارند.

ساختمان پزشکان

سایتی برای معرفی تمام پزشکان ساختمان، روزها و ساعات کاری، صفحه اختصاصی برای هر پزشک و معرفی، ثبت لوکیشن در گوگل مپ

مشاوره پزشکی آنلاین

پزشکان متخصص در زمینه‌های مختلف برای مشاوره‌های آنلاین. مجموعه‌ای از پزشکان متخصص که امکان مشاوره‌های آنلاین پزشکی دارند.

داروخانه

داروخانه‌ها می‌توانند با امکان آپلود نسخه و ارسال دارو در کمترین زمان حتی به افراد کم توان نیز به بهترین نحو خدمت رسانی کنند.

فروش محصولات پزشکی

سایتی برای فروش محصولات پزشکی و درمانی، از عصا ویلچر . افراد بیمار، کم‌توان و سالمند به راحتی توانایی تهیه اقلام مورد نیاز خود را خواهند داشت.

بخش‌های مورد نیاز در طراحی سایت پزشکی

با توجه به تجربه عرض می‌کنم که یکی از نشانه‌های سایت پزشکی حرفه‌ای قابلیت رزرو آنلاین وقت است، شما ساعت کاری خود را درج می‌کنید و افراد وقت‌های خالی را با توجه به زمان خود رزرو می‌کنند و هنگام مراجعه بعد از ذکر نام و نام خانوادگی می‌توانند داخل مطب شوند. زحمت نوبت‌دهی حضوری و تلفنی کم می‌شود  و یک فرمت PDF برنامه مراجعین شما را مشخص می‌کند. همچنین مراجعین می‌توانند وقت‌های خالی شما را در سایت چک کنند.

یکی از عواملی که می تواند موجب جلب رضایت مخاطبان شما شود؛ پشتیبانی آنلاین و دسترسی ۲۴ ساعته به شما می باشد. ممکن است کاربران در هنگام استفاده از خدمات شما ابهاماتی برای آنها پیش آید که بوسیله ارتباط آنلاین می توانند به راحتی سوالات و مشکلات خود را مطرح کنند.

در سایت های مشاوره آنلاین باید بخشی را برای پرسش و پاسخ و سوالات متداول کاربران طراحی کرد تا کاربران پس از ورود به بخش سوالات بتوانند جواب سوالات خود را در سریعترین زمان دریافت کنند.در بخش نظرسنجی هم کاربران می توانند نظرات خود را درباره خدمات پزشکی شما ذکر کنند که برای شما خیلی مفید خواهد بود زیرا مراجعین جدید هم حس اعتماد بیشتری به شما خواهند داشت. 

این بخش از سایت تمامی اطلاعاتی که کاربران برای شناخت بیشتر با مجموعه شما با خود شما مورد نیاز است قرار میگیرد. این موارد می تواند شامل شماره های تماس، آدرس، ساعات کاری، درباره شما و سال شروع فعالیت، افتخارات کسب شده، مهارت‌ها و مدارک باشد. صفحه درباره ما می تواند دلیل اعتماد مخاطبان باشد.

در صفحه‌ی تماس با ما مخاطبان به راه های ارتباطی با شما دسترسی دارند اعم از شماره های تماس، پروفایل های شبکه اجتماعی و فرم ارتباط با بخش های مختلف مجموعه شما یا شما.

با قابلیت ایجاد حساب کاربری در سایت، اگر مراجعی قصد رزرو نوبت مراجعه یا سفارش دارو داشته باشد با پنل کاربری که در اختیار دارد به راحتی نوبت خود را در یکی از وقت‌های خالی ثبت می‌کند و  جزئیات مربوط که وقت رزرو شده خود را مشاهده می‌کند. این قابلیت یکی از نشانه‌های یک سایت حرفه‌ای است.

اخبار و مقالات یکی از بهترین بخش‌های سایت های پزشکی است؛  از طریق مقالات می توانید با کاربران خود تعامل بیشتری داشته باشید و اطلاعات مفیدی را در اختیار آنها قرار دهید. مقالات بسیاری در حیطه پزشکی هست و ناگفته نماند که این موضوع به افزایش رتبه شما در گوگل و افزایش کاربران و در نتیجه حضور بیشتر مراجعین و آشنایی با کلینیک/داروخانه شما می‌شود. 

اگر سایت برای یک کلینیک/ بیمارستان یا ساختمان پزشکان است در این بخش می توانید جهت آشنایی بیشتر مخاطبان با همکاران خود و شناخت آنها با تخصص و مدارک پزشکی آنها، کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کنید و پزشکان را به آنها معرفی کنید.

طراحی سایت پزشکی دلوان

اگر قصد دارید سایت پزشکی حرفه‌ای و با امکانات کامل داشته باشید بهترین گزینه شما تیم تخصصی دلوان خواهد بود. تیم دلوان با توجه به کاربری سایت شما تمام موراد مورد نیاز برای سایت را با بهترین شرایط فراهم می‌کند.داشتن سایتی ایمن با امکانات مختلف و  سرعت بالا یک دغدغه است و زیبایی و چشم‌نوازی آن یک دغدغه که خوشبختانه تیم طراحی سایت دلوان در هردوی این زمنیه‌ها متخصص هستند.

سایت‌های طراحی شده توسط تیم تخصصی دلوان همگی به کار آیی و در عین حال زیبایی معروفند! اما تبحر دلوان فقط در طراحی سایت خلاصه نمی‌شود و اگر قصد دارید در گوگل رتبه بالایی داشته باشید و افراد بیشتری به سایت شما مراجعه کنند می‌توانید روی تیم سئو و بهینه سازی دلوان حساب کنید. این تیم با رعایت قوانین و الگوریتم‌های سئو و  تسلط کامل بر این قوانین بهترین بازده ممکن را برای شما خواهند داشت. برای رقابت با رقبا باید بهترین خود را نشان دهید؛ با تیم دلوان بهترین باشید.

پیشنهاد می‌کنم سری به نمونه طراحی سایت دلوان نگاهی بیندازید. خبر خوب بعدی این است که در صورتی که نیاز به مشاوره برای سایت خود داشتید می‌توانید هم از طریق تماس تلفنی و هم به صورت آنلاین با مشاوررین متخصص ما ارتباط برقرار کنید.